شادی

خیلی وقت بود شاد نبودم...یعنی حسی نداشتم ...همش با خودم میگفتم الان همونجام که همیشه میخواستم خدا رو شکر چیزهای دیگه هم جوره چرا من شادی رو بمس نمیکنم...چرا بی حسم...امروز رفتم مدیتیشن...یعنی اینجا یک کلاس یوگای واقعا پیدا کردم مثل همانهایی که ایارن بود و هفت سال مداوم جای امنی شده بودند برای من...بعله یک موسسه یوگای واقعی...زنها با لباسهای سفید و حتی کلاه ....بوی عود...آشپزخونه برا یخوردن چیز یبعد از یوگا...بدون کفش باید وارد یمشدیم..بعد از یک ساعت مدیتیشن...دیدم انگار بدون هیچ اتفاقی شادم...آرومم...با اینکه اکثر زمان مدیتشن در باقالیا بودم...ولی بعدش ارام بودم...نه عمی نه حسادتی نه مقایسه ای نه حرصی هیچی...به رسم ایارن یک چایی سبز برای خودم درست کردم...زودتر از همیشه لپ تاب رو خاموش کردم ...و شروع کردم موسیقی سنتی گوش دادن و نوشتن شبانه ا...دلم طاقت نیورد این حال خوش ساده رو ثبت نکنم...برای همین دوباره اومدم سراغ لپ تاپ و اینجا...باید یک فکر اساسی برا یخودم بکنم...من واقعا به یوگا کردن نیاز دارم...شاید باید موسسه خودم رو راه بندازم!...انرژی که تو محیط یوگا و کلاس یوگا هست چیز دیگریه برای همین تنهایی یوگا کردن اون حس رو نداره...

نظرات 3 + ارسال نظر
irani پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 06:07 http://www.hiirani.com

وبلاگ فوق العاده دلنشین و زیباست. بسیار خوش رنگ و رویایی آیا خودت این قالب را طراحی کرده ای؟ خیلی خوش سیلقه ای . اگر مایل هستی برای برخی طراحی و انتخاب رنگ با هم همکاری کنیم. اگر موافقی ایمیل بزنیدممنون

irani پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 06:04 http://www.hiirani.com

هموطن در هر کجا ایران که هستی . در تهران کاری داشتی. تا برایت انجام دهیم چیزی خواستی تا برات بخریم و بفرستیم. کار اداری یا شرکتی داری تا برات پیگیری کنیم. دستور از شما. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت سـلام ایـرانی به آدرس اینترنتی www.hiirani.com مراجعه کنید.
برای یاری به دوستان و نزدیکان و عزیزان خود ما را به دیگران معرفی نمایید. سپاس بیکران
در تهران هر کاری داشتید به ما بسپارید. اگر تمایل به تبادل دارید ایمیل بزنید.

بهار پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 00:19 http://likespring.blogsky.com

واوووووو چه تصادفی...دقیقا پست منم همینه...عنوانش هم شادیه...دلیلش هم یه جورایی مربوط به یوگاست...خوشبختم از آشناییتون

سلام اره چه جالب منم خوشبختم از آشناییتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.