از این مایی که هستیم

 
 یه جکی بود به یارو میگفتن ارزوت چیه میگه ارزوم اینه بزرگ بشم درسم تمام بشه بعد یه کار خوب پیدا کنم بعد ازدواج کنم بچه دار بشم ....بهش میگن اینو  که دیگه همه ادما میکنن ارزوت چیه!!! شده جریان ماها الانه....اینقده زندگی خوب کم شده که هرکی ازدواج میکنه فک میکنه تونسته ازدواج کنه بعد سعی میکنه از اون زندگیش که حالا عمری هم ازش نرفته کتاب بنویسه براساس تجربیاتش !!! ...واقعا اینقده زندگی خوب کم شده یا این افراد خودشونم باورشون نمیشده بتونن یه زندگی نرمال عادی داشته باشن !!!!!....یا راهی شده اسان برای پول در اوردن ...و متاسفانه هدف اصلیشونم دخترای مجردهستن  دیگه اینقده همه حتما تو خفقان نبود نر بسر میبرن!!!!اینه عنوانهای اب دو خیاری مثه شوهر هلو برو تو گلو....یافتن شوهر مناسب سریع اسان تنها با 50 هزار تومان!!!

یا کلی سایت که چی بپوشیم چطور ارایش کنیم ...چطور بخوریم چطور لباس ست کنیم!!!! اخه یعنی چی انوقت ....همه بحث و دغدغه زنا انگار شده شوهر و لباس و ریخت و قیافه!!!!بئتاکس فلان و کرم فلان...از بین بردن خطوط و مو زاید...چه خبره بابا!!!! قراره همه تا اخر عمر خوشگل بمونیم آیا....قرار همیشه جلو شوهر و فامیل شوهر ارایش کرده باشیم آیا!!! که خب چی بشه اخه !!!

همه ماشالله شدن مشاور و خبره در امر سرو سامون دادن به زندگی بقیه!!!...طرف 7 سال درس روانشناسی خونده هنوز که هنوزه تو برخورد با مراجعینش مونده بعد این جماعت راه حل دارن واسه همه چی و همه کس به همه روشی هم تازه خدمات میدن!!!! یعنی چی مگه داریم مگه میشه...مگه قراره ادم همیشه تو زندگیش سرحال و سرخوش و مشنگ باشه...خو همه روزای بد دارن روزای خوبم دارن...مگه قرار هیچوقت اشتباه نکنیم...مگه قراره همه مثه هم گله ای زندگی کنیم...اصن مگه فقط یه راه درست واسه زندگی کردن داریم که هرکی اون راه و نرفت بگیم شاد نیست ....شادی و شاد بودن اینقده سخت شده خدایی که این جماعت مشاور ظهور کرده!!!...

من بچه بودم فک میکردم میتونم دنیا رو تکون بدم...الان چند ساله فهمیدم نه بابا از این خبرام جایی نیست تنها کسی که میتوتم تکون بدم خودمم و بس...اصن این جماعت چطور جرات میکنن بدون تخصص واسه همه چی نسخه میپیچن...هان !!!! 

خداییش چه خبره...اینقد من میبینم سایتا و وبلاگای اینطوری باز شده بعدم مشتر ی دارنا ....منظورم مشتری نیست که پول بده یارو میاد میخونه کامنتم میده .وقت میزاره تازه یه سری پولم میدن.......که چی بشه....بابا یه کار اساسی کنید اگه میخواید واقعا نصف مرد نباشید  یا سر جدتون از این کارا نکنید چون دارید خرابترش میکنید....بعضی وقتا فک میکنم اینا تاثیرات اون فرهنگ هرچقدرم بخوایم بگیم نه ما الیم و بل بازم ته ته وجودمون باید همون زن سفید و خوشگل و تپل باشیم که همیشه خودمون و برای مرد زشت اخمو بداخلاقمون بزک کنیم که مبادا کسی مردمون و بدزده!!!!!شعرشو که بادتونه زن باید خوشگل باشه سفیدو کمی چاق مردم که تکلیفش معلومه دیگه....خداییش همه زنا با این چیزا حالشون خوب میشه... همین که ظاهرشون خوب باشه و مرتب باطنشون رو هم عوض میکنه!!!! شایدم من زیادی فرق دارم زندگی رو جدی گرفتم!!!

شدیدا اعتقاد دارم تغییر باطن که در ظاهر نمود پیدا میکنه و اون هم وقت میبره...

بابا بیاید نکنیم تورو سر جدتون نکنید یا اگه میخواید یه کاری واسه زنا بکنید یه کار اساسی بکنید بحث از ظواهرم خوبه ها ولی هرچیزی حدی داره...حدشو پیدا کنیم !!

دیگه در مورد natural movement اینا چیز ی نمیخوام بگم !!!

این پست سر دلم مونده بودسالها ها...دیگه زد بیرون از بس هی این جریان بیشتر و بیشتر تر میشه...

نظرات 7 + ارسال نظر
دختر مریخی یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 08:14

مرسی از راهنماییت

خواهش میکنم عزیزم

دختر مریخی شنبه 5 دی 1394 ساعت 17:44

سلام پگاه جان بی زحمت سوال دارم
سایتworld value survey
سایت جامعه شناسی ومعتبره؟! توسط چه کسانی اداره میشه؟!
بخاطر اینکه میخوام یه جاهایی ازش استفاده کنم گفتم یه وقت ضایع نشم جلو بقیه

سلام اره معتبره ... اینکلهارت بایه کزارش بوده که در مورد فرهنک کشورهاست یه منبع دیکه هم هافستد هست وای به نظر من اینکلهارت کارش بهتره من خودم از این سایت خیلی استفاده میکنم موفق باشی

ساندیا شنبه 28 آذر 1394 ساعت 16:59

آدما شدن گل مصنوعی تا پایان عمر کارایی میکنن که تکون نخورن ولی گل حقیقی با اینکه پژمرده میشه و یا گاهی شته میزنه ولی پرانا داره و دیدنش حال بقیه رو بهتر میکنه . زندگیت پر پرانا باشه.

سلام ساندیای عزیز چقدر زیبا نوشتی دقیقا همه چی شده مصنوعی .چه ظاهر ادما چه اخلاقا و رفتاراشون .زندگی تو هم پر از پرانا

هستی سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 19:24

قبلنم گفتم از خوندن نوشته هات لذت میبرم من قبلن تا این حد عمق ماجرا رو نفهمیده بودم ولی الان که 28سالمه و مجردم وحرفای گهر بار اطرافیانو میشنوم فهمیدم واقعا شوهر موجودی کمیاب که نصیب هر کسی نمیشود و بسیار با ارزش است
مواقعا متاسفم
با حرفای شیرین جون هم کاملا موافقم

سلام هستی جان ...بعله متاسفانه هنوزم که هنوز همون رسمها و سنتها جاکم و اجرا کننده اصلیش هم خود ما زنها هستیم...بقول یکی حرف خوبی زد یه سری سایتا باز شده با اسم اسلام این چیزا دارن زنهارو ترغیب به همون سنتها میکنن یه سری هم با ادعای روشنفکری و به روز بودن ....

دختر مریخی شنبه 21 آذر 1394 ساعت 17:37

سلام پگاه چطوری
منم مثل تو خیلی حرص می خورم به خاطر این ماجرا
اما فکر نمیکنی این دختر فرآورده همین جامعه نکبت زده و برنامه‌ریزیهایی (از بالا )هستن
که همه نقش زن رو در شوهر پیدا کردن و شوهر داشتن و بچه زاییدن و اینا خلاصه میکنه
به عبارتی وقتی تصمیم گیریها طوری باشه که دخترا تنها نقششون مورد پسند آقایون واقع شدن باشه خوب معلومه که فقط به فکر ظاهرش تنها سرمایه زنها تو این جوامع بدنشونه متاسفانه

سلام مرسی من خوبم تو خوبی
بعله منم دقیقا همین رو گفتم زنای ماب ااسنکه تحصیل کرده شدن و از نظر مالی مستقل ولی هنوز فکرشون درگیر سنتهای و ارزشهای جامعه است

شیرین پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 21:24 http://www.ladolcevia.blogsky.com

حرفت کاملا درسته پگاه جان!
منهم مات و متحیر می مونم وقتی کسی پز و افتخارش اینکه که هیچوقت بدون میکاپ از خونه بیرون نمیره! آخه این افتخاره؟!! والله مدونا هم هر روز زندگی اش شیک و آرایش کرده نیست!! برعکس ... خیلی وقت ها با پیژامه یا با حوله حمام میره بیرون! فکر کن!!
خیلی ها هنوز نفهمیده اند فرق کسی که شغلش نمایشه و بخاطر اون شغل با ظاهر خاصی دیده میشه، با زندکی هر روزه چیه. یکسره و در هر لحظه زندگی می خوان خودشون رو آنجلینا جولی ببینند!
فرق همینه دیگه پگاه جان ... فرق بزرگ جهان سوم با دنیای غرب همینه. توی غرب لوازم آرایش تولید میشه ولی مصرف داخلی اش کمه و بیشتر برای صادرات به جهان سومه. ملت هم دلشون غنج میره که رژ یا ماسکارای جدیدی که فلان هنرپیشه تبلیغ کرده رو هر روز استفاده می کنه و باد میندازه توی غبغب و میگه من حتی شوهرم هم منو بی آرایش ندیده!
کتابهای دو زاری شوهر هلو برو تو گلو هم که دیگه هیچی ... دیگه خاک بر سری که شاخ و دم نداره :((

حرفات درسته شیرین جان واقعا من تعجب میکنم... من خودم کلی سال یوکا و این جیزا مار میکردم برای حال بهتر هیجوقت به خودم اجازه نمیدادم و جرات نمیکردم نظری بدم در مورد انرزیها و جمیدونم این جیزا... بعد اینها راحت میان از حال خوب میکن نسخه میبیجن اصن من دوس دارم بدونم تعریف اینا از حال خوب جیه واقعا... و ایا شاخص این حال خوب همین ظاهره که این خانما بهش اساره میکنن؟؟؟ به نظر من زن ایرانی شاید دستش تو جیب خودش رفته باشه و از نظر مادی مستقل شده باشه ولی هنوز مخش بره از همون سنتها و فرهنکهاس همین بیشتر این سایتها هم از طرف زنای تحصیل کرده میاد البته اولین قدم برای رسیدن به اون استقلال فکری همین استقلال مادیه ولی اینطور که بوش میاد زنای ما تا همین مرحله موندن همه بولی که در میارن میدن واسه لوازم اوایشو یافتن شوهر....

دختر بهمنی پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 20:41 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

سلام...
تمام پستای این صفحه رو خوندم... باید بگم که از خوندن تک تک جمله هاش لذت بردم... تا حدود زیادی موافق چیزایی که نوشتین هستم ...در ضمن چی شده که رو ما دهه هفتادیا حساب ویژه باز کردین ؟
تا جایی که فهمیدم به خاطر تحصیل مهاجرت کردین چیزی که تو فکر منم هست... امیدوارم همیشه توی هر زمینه ای موفق باشین...
با اینکه گذشته ولی تولدتون مبارک....
میدونید همین که توی جاده ای قدم برمیدارید که فک میکنین راه شماست همین یعنی موفقیت توی زندگی...
امیدوارم همیشه حال خودتون و دلتونو زندگیتون خوب باشه پگاه بانوی عزیز....

سلام خوبه که خوشت اومد... شما دهه هفتادیها کلتون خرابه همه اون سنتای غلط رو دارین میزنین نابود میکنید خونه اینقدر خراب شده که بازسازیش جواب نمیده باید کوبید از نو ساخت و شما دارید این کارو میکنید اینه بتون امیدوارم.... مرسی بابت تبربک تولد و امیدوارم به ارزوت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.