چه زیبا بود اگر پاییز بودم

به اندازه تمام عمرم پاییز دیدم 

خیلی زیباس زیبا زیبا 

 



 


نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 19:51 http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

چقدر زیبا مرسی

سلام خواهش میکنم

آرزو پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 11:34

سلام پگاه جون,
من بلژیک زندگی میکنم

اینجا هم کوه نداره این عکسا ماله فرانسه هست و آلپ>) دانشجو هستی یادمه قبلا هم واسم کامنت گذاشتی

پاییزی چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 00:32

محشرهههههههههه جای منم خالی کردی عایا؟

بله بله فک کردم که باید اینها رو نقاشی کنی خخخخخ و البته یه نفر که شدیدا تو ذهنم بود کیس طلا بود که حالا اکه اینجا بود جه سفر نامه ای مینوشت... خیلی خیلی زیباس و ارامش دهنده

آرزو سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 14:10

سلام عزیزم،
به به، چه عالی و آرامش بخش. ما اینجا کوه نداریم. جای من رو هم خالی کن

سلام آرزو جان کجا هستی که کوه نداری_

zahra دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 23:46

خیلی قشنگه. حتی دیدن عکساشونم به آدم آرامش میده.

آره فو ق العادس ...مخصوصا بعد از اون همه کار و فشارو استرس تو پست بعدی در موردش مینویسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.