رزق

رزق کلمه ای است بسیار فراتر از آنچه مردم می دانند.
زمانی که خواب هستی و ناگهان،به تنهایی و بدون زنگ زدن ساعت بیدار می‌شوی رزق است.چون بعضی‌ها بیدار نمی‌شوند.
زمانی که با مشکلی رو به رو می شوی خداوند صبری به تو میدهد که چشمانت را از آن بپوشی،این صبر، رزق است.
زمانی که در خانه لیوانی آب به دست پدرت میدهی این فرصت نیکی کردن ، رزق است.
گاهی اتفاق می افتد که در نماز حواست نباشد (مقیم اتصال نباشی) ناگهان به خود می آیی و نمازت را با خشوع می خوانی (متصل میشوی) این تلنگر، رزق است.
یکباره یاد کسی میفتی که مدتهاست ازو بی خبری و دلتنگش میشوی و جویای حالش میشوی، این رزق است.

رزق واقعی این است.. رزق خوبی ها، نه ماشین نه درآمد،اینها رزق مال است که خداوند به همه ی بندگانش میدهد،اما رزق خوبیها را فقط به دوستدارانش میدهد.
زندگیتان پر از رزق باد

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 22:59

سلام پگاهی دلم برات تنگ شده بود خییییلی

دوست داشتم دوباره با همون اسم سارایی برات پیام بزارم به یاد اولین روزهایی که با وبلاگت اشنا شدم

سلام عزیزم خوشحال شدم پیعامت رو خوندم عزیزم

دخترمریخی شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 18:06

آره گلم یهویی گفتم
ولی من آفرودیت ام وسطه اول آتنا بعد آرتمیس ام از همه بیشتره
اما یه چیزش در موردم درست نبود اینکه گفته آتنا هوای آقایون رو بیشتر از خانوما داره
نه اتفاقا بعضی وقتا که از تبعیض جنسیتی خسته میشم دوست دارم همه آقایون عالم رو نابود کنمبعد دوباره وجدان درد میگیرم که اینهمه مرد روشنفکر گناه دارن یا اینکه یادم میاد خود خانومها هم کم مقصر نیستن
3ماهه که این تست رو 12بار تو موقعیتهای مختلف انجام دادم همیشه دو تای اولش ههمینها بود ولی صعیفترینام هر دفعه تغییر میکرد یه بار پروسفون یه بار دمیتر و یه بار هستیا یا هرا
ازهمه کمتر بود
باز این هم عجیب بود برام

مممم جالبه ولی من فکر میکنم این تبعیض جنسیتی راهش کشتن اقایون نیست راهش از خودمون شروع میشه اینکه سعی کنیم با آرامش اونچه رو که بهمون رضایت میده دنبال کنیم تو زندگی با تمام تبغیضها من یکی از تحقیقام در همین مورده حالا یکم یکم تو پستام در موردش مینویسم مرسی از کامنتت

دخترمریخی جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 22:00

سلام
خیلی جالب بود مطلبت
پگاه راستی من و چندتاازدوستام تست کهن الگوها رو انجام دادیم
بیشترشون آفرودیت بودن خیلی جالب بود برام

سلام اینو تو وایبر و اینا واسم فرستادم...ممم کهن الگوها ماله منم آتنا و آفرودیت هست تو وبلاگ قبلیم یه پست در موردش نوشتم...حالا ربط این چی بود اینجت گفتی یهویی آیا

سلام دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 20:09

قدر بدانیم
خوب - پربار - مفید

سلام سلام

پاییزی دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 11:11


حتی همین که با چنین پستی لبخند میاری رو لب ما، این رزق است

خوشجالم که دوسش داشتی لاله ای

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.