256 کارکتر

سلام ...

فک کنم دیگه وقت جابحایی بود...اون توضیح وبلاگ رو اینجا کاملش رو مکینویسم اونجا محدودیت کارکتر داره...

من خیلی وقته دفتر خاطرات دارم یعنی خودم با نوشتن برای خودم حال میکنم ...ولی بعضی وقتها عظمت بعضی لحظه ها اونقدر زیاده که جایی بیشتر از قلب خودم و ذهن خودم و ذفتر خودم نیاز داره ...واسه همین اینجا مینویسم تا در قلب و ذهن خواننده ها هم بشینه...برای همین سعی میکنم  شاد بنویسم و زیبا بنویسم و مفید...

فعلا همین تا بعدا یه قلب بهتر پیدا کنم 

نظرات 3 + ارسال نظر
پاییزی جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 21:04

سلام عزیز دلممممممممم
خوش اومدی به خونه جدیدت
کار بسی خوبی کردی. آدم به کسی وفادار می مونه که رسم وفاداری رو بلد باشه. بلاگفای نامرد بی معرفت این همه به پاش صبر کردیم همه نوشته هامونو هاپولی کرد. یه آب هم روش.
حالا دیگه میتونم لیست بلاگ اسکایی های دوستانم رو تکمیل کنم

سلام لاله اره راستش نمیدونم چرا اینقده در مقابل این تعییر لازم مقامت داشتم ...ولی الانه خوشحالم که اومدم راستش الان که فکرش و میکنم میبینم در مقابل همه تعییرها همینطور مقاومت دارم بوس بوس فدات

بتی پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 12:35

سلام پگاه خانم

خوبی ... خونه جدید مبارک ... هنوز خیلی دوست دارم بخونمت ... بازم بنویس ... زیییاد بنویس

سلام بتی عزیزم باشه حتما خیلی چیزا تو ذهنمه که بنویسم ولی انگاز زیادی شلوع و پلوغ شده ذهنم

آرزو چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 17:55

سلام پگاه جان,
مبارک باشه. بنظر من که قالبش بامزه است. خونه و موج و رنگ یاسی

سلام مرسی مرسی...خوش امدی اولین هستیها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.